Trgovačka lokacija s budućnošću
Magnet za kupce s potencijalom
Kada se nekoliko atraktivnih trgovina nalazi na jednom mjestu, one privlače još veći broj kupaca – to je velika prednost trgovačkih centara. Nude opsežnu ponudu najrazličitijih asortimana proizvoda i usluga uz jednostavan pristup, kratka je udaljenost između samih trgovina i ima dovoljno parkirnih mjesta. Pritom naše trgovine osiguravaju dobru posjećenost i atraktivnost.
Efektivni koncepti
Mogućnosti retail parka
Retail parkovi okupljaju brojne trgovine i usluge pod jednim krovom i stoga su savršena opcija za povećanje atraktivnosti lokacija. Postoje razni načini uključivanja Lidla u retail parkove.
Kriteriji za lokaciju
Ključne brojke i zahtjevi
Kao vlasnik ili zakupnik – Lidl optimalno iskorištava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.
Lokacije: | za kupnju, najam ili zakup. |
---|---|
Najmoprimci: | kombinacija atraktivnih zakupnika. |
Parkirna mjesta za kupce: | jednostavan prilaz. |
Površina zemljišta: | izgrađena i neizgrađena bilo koje veličine. |
Prodajna površina: | za najam od 1.000 m². |
Projekti: | novogradnja ili revitalizacija. |