text

Retail park

Brojne ponude, jedna adresa

Trgovačka lokacija s budućnošću

Magnet za kupce s potencijalom

Kada se nekoliko atraktivnih trgovina nalazi na jednom mjestu, one privlače još veći broj kupaca – to je velika prednost trgovačkih centara. Nude opsežnu ponudu najrazličitijih asortimana proizvoda i usluga uz jednostavan pristup, kratka je udaljenost između samih trgovina i ima dovoljno parkirnih mjesta. Pritom naše trgovine osiguravaju dobru posjećenost i atraktivnost.

Efektivni koncepti

Mogućnosti retail parka

Retail parkovi okupljaju brojne trgovine i usluge pod jednim krovom i stoga su savršena opcija za povećanje atraktivnosti lokacija. Postoje razni načini uključivanja Lidla u retail parkove.

  • Prezentacija robe

    Koncepti prehrane

    Prezentacija robe, uključujući nove koncepte za van sa svježim pekarskim proizvodima ili ponudom kave za van, također odražava moderan izgled trgovina.

  • Za okoliš

    Održiva tehnologija

    U retail parkovima smo također usredotočeni na održivu tehnologiju, kao što su LED rasvjeta i ekološki prihvatljiva tehnologija grijanja i hlađenja.

  • .
    Arhitektura

    Prostrana i svijetla

    Koncept prostrane, moderne arhitekture i usluge poput toaleta za kupce omogućuju doživljaj ugodne kupovine.

  • .

Kriteriji za lokaciju

Ključne brojke i zahtjevi

Kao vlasnik ili zakupnik – Lidl optimalno iskorištava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.

Lokacije:za kupnju, najam ili zakup.
Najmoprimci:kombinacija atraktivnih zakupnika.
Parkirna mjesta za kupce:jednostavan prilaz.
Površina zemljišta:izgrađena i neizgrađena bilo koje veličine.
Prodajna površina:za najam od 1.000 m².
Projekti:novogradnja ili revitalizacija.

Želite li više informacija?

Vaš upit

Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja vezana uz naše retail parkove ili neki od koncepata trgovine. Radujemo se Vašoj poruci!