Retail park Brojne ponude, jedna adresa

Magnet za kupce s potencijalom Trgovačka lokacija s budućnošću

Kada se nekoliko atraktivnih trgovina nalazi na jednom mjestu, one privlače još veći broj kupaca – to je velika prednost trgovačkih centara. Nude opsežnu ponudu najrazličitijih asortimana proizvoda i usluga uz jednostavan pristup, kratka je udaljenost između samih trgovina i ima dovoljno parkirnih mjesta. Pritom naše trgovine osiguravaju dobru posjećenost i atraktivnost.

Mogućnosti retail parka Efektivni koncepti

Retail parkovi okupljaju brojne trgovine i usluge pod jednim krovom i stoga su savršena opcija za povećanje atraktivnosti lokacija. Postoje razni načini uključivanja Lidla u retail parkove.

Za okolišOdrživa tehnologija

U retail parkovima smo također usredotočeni na održivu tehnologiju, kao što su LED rasvjeta i ekološki prihvatljiva tehnologija grijanja i hlađenja.

Prezentacija robeKoncepti prehrane

Prezentacija robe, uključujući nove koncepte za van sa svježim pekarskim proizvodima ili ponudom kave za van, također odražava moderan izgled trgovina.

ArhitekturaProstrana i svijetla

Koncept prostranog prostora, moderna arhitektura i usluge poput toaleta za kupce omogućuju doživljaj ugodne kupovine.

Ključne brojke i zahtjevi Kriteriji za lokaciju

Kao vlasnik ili zakupnik – Lidl optimalno iskorištava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.

Lokacije:
za kupnju, najam ili zakup.
Projekti:
novogradnja ili revitalizacija.
Površina zemljišta:
izgrađena i neizgrađena bilo koje veličine.
Prodajna površina:
za najam od 1.000 m².
Parkirna mjesta za kupce:
jednostavan prilaz.
Najmoprimci:
kombinacija atraktivnih zakupnika.

Vaš upit Želite li više informacija?

Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja vezana uz naše retail parkove ili neki od koncepata trgovine. Radujemo se Vašoj poruci!

Kontaktirajte nas