Retail parkBrojne ponude, jedna adresa

Magnet za kupce s potencijalomTrgovačka lokacija s budućnošću

Kada se nekoliko atraktivnih trgovina nalazi na jednom mjestu, one privlače još veći broj kupaca – to je velika prednost trgovačkih centara. Nude opsežnu ponudu najrazličitijih asortimana proizvoda i usluga uz jednostavan pristup, kratka je udaljenost između samih trgovina i ima dovoljno parkirnih mjesta. Pritom naše trgovine osiguravaju dobru posjećenost i atraktivnost.

Mogućnosti retail parkaEfektivni koncepti

Retail parkovi okupljaju brojne trgovine i usluge pod jednim krovom i stoga su savršena opcija za povećanje atraktivnosti lokacija. Postoje razni načini uključivanja Lidla u retail parkove.

Za okolišOdrživa tehnologija

U retail parkovima smo također usredotočeni na održivu tehnologiju, kao što su LED rasvjeta i ekološki prihvatljiva tehnologija grijanja i hlađenja.

Prezentacija robeKoncepti prehrane

Prezentacija robe, uključujući nove koncepte za van sa svježim pekarskim proizvodima ili ponudom kave za van, također odražava moderan izgled trgovina.

ArhitekturaProstrana i svijetla

Koncept prostranog prostora, moderna arhitektura i usluge poput toaleta za kupce omogućuju doživljaj ugodne kupovine.

Ključne brojke i zahtjeviKriteriji za lokaciju

Kao vlasnik ili zakupnik – Lidl optimalno iskorištava potencijal retail parkova. Zajedno ćemo pronaći pravu strategiju za Vašu lokaciju.

Lokacije:
za kupnju, najam ili zakup.
Projekti:
novogradnja ili revitalizacija.
Površina zemljišta:
izgrađena i neizgrađena bilo koje veličine.
Prodajna površina:
za najam od 1.000 m².
Parkirna mjesta za kupce:
jednostavan prilaz.
Najmoprimci:
kombinacija atraktivnih zakupnika.

Vaš upitŽelite li više informacija?

Rado ćemo odgovoriti na sva pitanja vezana uz naše retail parkove ili neki od koncepata trgovine. Radujemo se Vašoj poruci!

Kontaktirajte nas